Skrytá zranění máte i vy 2

08.01.2020

9.9.2019 autor Jiří Lexa

V první části mého blogového příspěvku jsme si řekli něco o skrytých zraněních a dnes vám chci tuto problematiku dovysvětlit.

Většina lidí nechápe závažnost situace

Jsem přesvědčen, že většina naší populace vůbec nechápe závažnost celé situace. Přišli jsme do této inkarnace, abychom si své zranění řešili a tím se vlastně učili životu samotnému bez jakýchkoliv příkras. To však není možné bez zahájení celého samoléčebného procesu. Uvědomuji si, že v momentě, když představíme celou problematiku dětem ve škole a budeme s ní plošně pracovat, během jedné generace může dojít k nečekanému vyřešení mnoha problémů, s kterými si v tuto chvíli nevíme rady.

Právě skrytá zranění stojí za problematikou rozvodovosti, domácího, ale i jiného násilí. Jsem pevně přesvědčený, že právě tento fenomén je základním kamenem všech válek a konfliktů mezi národy, neboť i ti váleční štváči, kteří chtějí bohatnout na utrpení druhých lidí, prožívají pouze své vlastní vnitřní zranění a jejich maska jim nedovoluje, aby se chovali jinak. Proto se snažím celou problematiku předávat co největšímu počtu lidí, kteří navštěvují mé semináře. Jsou to lidé různého "ražení" jako vojáci, obchodníci, prokurátoři, exekutoři nebo učitelé či doktoři. Pravdou je, že přiznat si své vlastní zranění vyžaduje velkou odvahu a odhodlání, protože celý proces samoléčení může trvat i roky.

Vlastní zkušenost

Od dětství jsem se potýkal s nadváhou. Nemohl jsem se jí zbavit a v momentě, když jsem opustil řady profesionálních vojáků, přibral jsem více jak 30 kg. Mé neštěstí bylo dovršováno občasnými dietami, které mi sice pomohly shodit nepříjemné kilogramy, ale v momentě, když jsem s nimi přestal, váha se mi vrátila zpět i s "odměnou" navíc. Proto jsem vše vzdal a nechal běžet volně v domnění, že buď to vydržím já nebo mé srdce. Nevěděl jsem si vůbec rady. Když jsem si uvědomil, že každý člověk má svoji 13. komnatu v podobě skrytého zranění, došlo mi, že se to týká i mne. Ihned jsem začal pracovat na identifikaci vlastního zranění. A hle, objevil jsem ho!

Následná identifikace, uvědomění si vnitřní nenávisti vůči rodiči, který mi zranění aktivoval i vůči sobě, mne přivedly k poznání, že tělo začíná velmi rychle reagovat na mentální impulzy, které mu dáváme. Když jsem tento proces započal, vůbec mne nenapadlo, že nejde o metodu, techniku či praktiku léčení, ale nový životní styl. To je velice podstatné uvědomění, protože jedině v tomto případě můžeme své zranění skutečně vyléčit. Dnes mám již přes dvacet kilogramů dole, avšak uvědomuji si, že má cesta v žádném případě nekončí. S mojí partnerkou téměř denně probíráme tématiku skrytých zranění a moc nás to baví, protože naše poznatky a zkušenosti mohou pomoct dalším adeptům, kteří chtějí nastoupit cestu sebepoznání a vyléčení vlastního skrytého zranění.

Nejsou vyvolení

Z vlastních poznatků vás mohu ujistit, že i vy máte své vlastní zranění, které si buď nepřipouštíte nebo o něm jednoduše nevíte. V tuto chvíli neznám člověka, který by byl bez zranění, ale již znám pár jedinců, kteří si své zranění léčí a pracují na něm. Někdo se mi snažil namluvit, že si jej již vyléčil, ale díky skutečnosti, že se zraněním věnuji profesionálně jsem okamžitě poznal hrátky jeho ega, které si bude muset ještě zpracovat, než přistoupí k skutečnému procesu samoléčení.

Neexistují žádní vyvolení nebo lidé, kteří mají větší šanci své zranění vyléčit. Krásné je, že jsme na tom všichni stejně a každý si za své zranění zodpovídá sám. Stejně tak si můžete být jisti, že jste zranění na 50% způsobili svým dětem, ale uklidněte se, protože díky této "službičce" si vás vaše ratolest vybrala za svého rodiče. Stejně tomu bylo i v případě vás a vašich rodičů. Každý člověk prožívá minimálně na podvědomé úrovni nenávist vůči rodiči, který mu zranění aktivoval. Mnohdy je právě tato latentní nenávist příčinou mnohých onemocnění a je třeba s ní pracovat, ale to si můžeme povědět a do hloubky vysvětlit například na některém z mých seminářů.


Kvantová cesta 2020

© 2019 Kvantová cesta
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky